Pazartesi, Eylül 22, 2014

3'lü çekelim mi?

Merhaba,
Ben Aykaş, Alper Aykaş.
Geçen ayın 25.de dünyaya geldim ancak biraz gecikmeli oldu aranıza katılmam kusura bakmayın.

Gelir gelmez Yoğun bir göreve tayin edilmiştim. 15 gün hastahanede hemşire ablalara yardım etmem gerekiyormuş.

Yoğun Bakım Ünitesi denilen bir yerde görevime başladım.
Görev sonrası Aykaş ailesine verildim. Ailedeki diğer çocukların büyütülmesi, anne ve baba denilen büyüklere göz kulak olunması, yaşlandıklarında su filan getirilmesi gibi görevlerden sorumlu olacağım.

Şimdilik eğitim aşamasındayım. Gaz nasıl çıkartılır, acıkınca nasıl bas bas ağlanır, alta yaparken üste nasıl bulaştırılır konularında bu ay çalışmalar yapmaktayız. Başarı ile mezun olacağım günü bekliyorum.
Görüşürüz. Dikkatli olun, sağdan gidin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.