Çarşamba, Ocak 15, 2014

Üsküdar'a gider iken...




- Kadıköy'ün iyi yanı ne biliyor musun, Arda'cım?
- Evet, okulumuz eve çok yakın.
- Yok canım.
- Evimiz okula çok yakın?
- Öff! Hayır.
- Eee! Neymiş bakim?
- Kadıköy, Üsküdar'a yakın. Arkana baksana şaşkın! Tüm İstanbul karşında. Topkapı Sarayı, Galata Kulesi daha ne olsun?
- Dürüm!
- Al evladım, ellerimle yaptım.
- Maşallah Anne' Nereden duydun bizi yaa?
- Evladım dikkat et kayalarda koşma, düşme, ayağın kayar, dizin acır, bileğin burkulur, kafan kayaya çarpar. Aman oğlum dur, kızım sen de arkadan gelme, önden de gitme. Araba geliyor, geçme!
- Maşallah!
- Nerede kalmıştık Abi? Ne güzel manzara değil mi?
- Ben kıpırdayamıyorum. Çakıldım, sen tadını çıkar. Annneeee! Emekleyim mi, kaldım böyle!
- Kal!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.