Pazartesi, Ağustos 12, 2013

Kızlar dayanışması


- Bak kardeşim, öncelikle hoş geldin dünyamıza. Bu dünyada çok acayip şeyler oluyor. Mesela, Ergenekon diye bir dava var. Ben doğduğumda başlamıştı. Şimdi hala devam ediyor. Geçen gün dava sonucunu açıkladılar, ömür boyu ceza alan varmış. Ömür ne demek bilir misin, kardeşim?
- Ablacım. Hoş bulduk. Ben Nehir. Daha dakika bir gol bir. Ne oluyor? Neredeyim ben, sen kimsin? Bunları anlatmadan derinlere daldın.
- Dur dur, bir de Gezi Parkı diye bir yer varmış. Ben şahsen parkları çok severim. Tahterevalli de uzmanım hatta. Geçen gün ağaç kesmişler, insanlar da çadır kurmuş. Sen hiç çadır da kaldın mı?
- Kaldım! Oha yani. Daha dün annemin karnından çıktım. Bu ne yaaa! Alın bunu başımdan. Of başıma ağrılar girdi. Nasıl bir hayat bu be? Anneee!
- Nehircim, olmuyor ama böyle. Sen büyüyesiye kadar ben bekleyemem. Evin tek kızıyım. Kimse beni anlamıyor. Kimse beni dinlemiyor. Öhhööö!
- Tamam, tamam. Sus, rezil edeceksin beni. Ne demiştin? Gezi mi? Güzelmiş. Mevlut okutalım sonra gideriz kız kıza.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.