Perşembe, Ağustos 15, 2013

Duwar


Bu aybaşında Roger Waters dedem Almanya'dan konsere gelmiş. Amcamla babam kendisine Roger Baba, Roger Baba diye seslendikleri için tahminimce uzaktan dedem oluyor.
Roger Dedem, uzun yıllar TOKİ'de duvar ustası olarak çalışıp SGK'dan emekli olmuş. Kendisine emekli ikramiyesi olarak fotoda gördüğünüz duvarı vermişler. Adam ne yapsın? Ülke ülke dolaşıp duvar dibinde konser vermeye başlamış. Geçen bir röportajını okudu Arda abim bana, 'emekli aylığı yetmedi gızım, 35 yıl önce yazdığım şarkıları, türküleri söyleyip kefen parası biriktiriyom' demiş.

Ersan ve Gökhan Amcam bu kadar da hayırsızlık olmaz Roger Baba'ya biraz da bizim katkımız olsun deyip konsere gitmişler. 

Babam biraz sinirli geldi. Noldu babacık dedim? Meğer konser İTU stadında verilmiş. Boğaziçili olarak zaten kıldım iyice uyuz oldum dedi. Gece 23.30'da konserden çıkıp 02.00'de eve gelmişlerdi. Arabayı Levent'e park etmişler çıkışta kalabalık olmasın diye. Konser bitince 40bin kişi metroya girmeye kalkınca Darüşşafaka durağına kadar geri yürümüşler. (Ah Daçka yine ne varsa sende var. Hayat yolunda önümüzü açtın, Metro'ya bile sayende bindik kapa parantez).

Roger Dede, bi daha gelirsen Tobleron filan getir şu torunlarına. Cimrilik de bir yere kadar.. Çüss.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.