Perşembe, Mayıs 23, 2013

Bülten




Bundan sonraki yayın hayatımıza Bülten formatında devam etmeye karar verdim. Yetişemiyorum hayatın hızına! İlkokul 1. sınıfta ne oluyor bu kadar çabuk demeyin! Hayat bu göz açıp kapasıya kadar geçip gidiyor. Nisan-Mayıs neler yaşadık neler?

- Ece'nin ve Toprak'ın doğum günlerini kutladık.

- Okuma Bayramı yaptık. Artık sahnelerde boy göstermekten sıkıldım. Seyirci, alkışlar, tebrikler.. Bunlar bana göre değil. Biraz da kendimi matematik, fen gibi konularda yetiştireceğim. (Babam her akşam 'oğlum ders çalış' derken zannedersem böyle bir motivasyona girmemi istiyor. Bilemedim.)

- Babamın okulunda pilav günü varmış. Kuru-pilav yemedik ama dondurma, şeker, çikolata, gazoz vs. ne varsa yedik içtik.

- Bahçe sezonunu açtık ama havuzu daha açamadık.

Görüşmek üzere, nerede ve nasıl yaşatılıyorsan Türkiye! (Reha Muhtar aklıma geldi birden. Nerde kendisi bu arada, hiç sesi çıkmıyor..)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.