Çarşamba, Mart 13, 2013

Doğumgünü mevsimi açıldı


- Haydi hayırlı olsun, mevsim açıldı!
- Babacım bunlar çayda çıra mı?
- Yok kızım! Bunlar annenin kurslara gidip öğrendiği, yapmak için saatlerini verdiği, malzemeler ve hammaddeler için benim koşuşturduğum Kurabiyeler, canım.
- Niyekine?
- Doğum günlerinizde, diş buğdaylarında, milli ve dini bayramlarda, sevgililer gününde, anneler gününde, kabotaj bayramında, yerli malı haftasında vs. yani aklına gelebilecek her türlü vukuatta annen artık kurabiye yapacak.
- Niyekine?
- Oğlum, ben bilmem annen bilir!
- Baba, benim doğum günümde PSP alır mısın?
- Annene söyle PSP kurabiyesi yapsın oğlum. Ben bittim!
- Niyekine?
- Tövbe, tövbe! Oğlum bunlara para mı dayanır? Kusura bakma. Hem oynarsın, hem sıkılınca yersin!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.