Salı, Ocak 15, 2013

Yeni yıl, Yeni Yaş ve kaybedilen bir diş...


Yeni yıla biraz heyecanlı ve biraz da hüzünlü girdik. Yılın ilk haftasında çok sevdiğim alt ön dişim çıktı. Birkaç gün içinde yanındaki de çıkacak. Sadece yoğurt, süt ve çorba içebileceğim söyleniyor. Bir de muz.

Zaten doğuştan diyet yapmış gibi çiroz bir bünyem var. Bunun üzerine verebileceğim bir kilo yok. Acaba takma diş mi taksam? Yenisi çıkasıya kadar kaplama filan mı yapsak? Bilemiyorum. Kendimi yaşlı ve güçsüz hissediyorum.

Bu haller annemde de çıkmaya başladı. Geçen Pazar doğum günüydü. Babam hayırlı olsun Otuz küsur yaşına basıyorsun ne güzel deyince annem bir süre donakaldı. Meğer Otuz küsur-1 zannediyormuş. (Küsuratı siz doldurun annem Otuz'dan sonrasını görmek istemiyor da bir süre) Sonra 'ben o bir yaşı hiç yaşamadım ama...' diyerek baya üzüldü. Annecim, üzülme. En azından dişlerin yerinde. Bana bak! Öhüüü!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.