Çarşamba, Aralık 19, 2012

Ödev

Eğitim sistemi hakkında yazmamak için zor tutuyorum kendimi. Ama hergün de bişey çıkmaz ki!
Dün, Arda odasında hem ödevini yazıyor hem yüksek sesle okuyordu. Ben de içerden dinliyorumdum. Bir ara coştu!
- İnlet Ata inlet!
- Şehnaz, kimle konuşuyo bu çocuk, telefonu mu aldı?
- İnle Talat inle!
- N'oluyo layn!? Ata inletiyo, Talat'ta inliyosa yamuk bi durum var? Kim bu çocuklar?
- Offf, aşkım! Arda ders çalışıyo.
- Ne biçim ders bu?
- Anne Ela inat etti!
- Ya demiştim ben sana! Bu işin içinde bir cadolozun parmağı olmalı.
- Tan inat etti!
- Yine karıştı ortalık! Tan nerden çıktı evladım? Talat değil miydi inleyip duran Ela için?
- Ela anteni elle!
- Tamam buraya kadar. Şehnaz yarın çocuğun kaydını alıyoruz okuldan. Ben anladım durumu. Arddaa! Gel evladım. Oku: 'Ali gel, topu at'. Ne varsa Cin Ali'de vardı. Yazık oldu!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.