Çarşamba, Aralık 19, 2012

Kurabiye

- Annneee! Kantin'den süper acılı sucuklu tost yedim.
- Aferin evladım. Niye çantana koyduklarımı yemiyosun?
- Anne, sen süper acılı sucuklu tost yapmıyosun ki! Sonra yarım metre uzayan yassı şeker aldım. Arkadaşımla yedik.
"Bu ne biçim kantin işletmesi kardeşim. Çocukları ne ile besliyo bunlar?"
- Başka ne yedin, evladım?
- Başka yok, susamıştım; dışarda su
yokmuş, buz gibi su verdi amca. Öhööööö! Koştuktan sonra iyi geldi. Öhöö.
"Allah'ım inanamıyorum"
- Evladım, bak bundan sonra çantana yandaki fotoda gördüğün gibi kurabiyeler yapıp vereceğim. Şekilli, renkli, lezzetli. Olur mu? Kantini unut, çocuğum.
- Süper şekilli yapar mısın? Spiderman, Micheal Jackson gibi mesela.
- Oldu. Öhö şey, tabi canım. Ağ atıp dans eden kurabiyeler yaparım ben sana. Aa de!
İçtin tabi soğuk suları, ateş olmuş 39,5. Yatağa!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.