Pazartesi, Ekim 01, 2012

Koçların saltanatına son!


 -Evvet, nerde kalmıştık Arda abicim?
-Selin'cim, şimdi bu hafta senin, sonraki hafta benim doğum günüm. Ekim ayı bizim ayımız kardeşim.
- Abicim, tamam ama Nisan ayında Ece'yle amcamın doğumgünleri var. Durum berabere.
- Olsun.
- Arda, beni de alın. Ben de Terazi olayım, geçelim onları, olur mu?
- Olmaz Pınar. Çok isterdik ama sen Balıksın. hmm. Şenay yengem sayılır mı? Ben onunla aynı gün doğmuştum.
- Olabilir. Ece mızıkmazsa ama.
- Onu bana bırakınnn!
- Selin!? Nasıl konuşuyorsun?
-Öndeki 2 dişimle ısırırım. Ben geldim, Ece'nin en küçüklük saltanatını kaptım.
- Sus kardeşim. Duymasın.
-Tammmam. kırt!
.....
- Annnneee! Selin kolumu ısırdı.
- Ece, ama o küçük kardeşin yavrum. Bilmeden yapmıştır.
- .....
- Ama bak gülüyo.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.