Cuma, Ağustos 31, 2012

El yapımı kitaplık

Bunu biz yaptık.
(Aslında ben yaptım ama babama ayıp olmasın diye öyle söylüyorum. Babam sadece tahtaların ve vidaların parasını ödedi, eve taşıdı, zımpara, montaj filan yaptı hepsi bu. Kalan tüm işi ben yaptım.)

Nasıl mı yaptık?
'Gürkan'cım çocuklar okula başlıyor, kitapları koyacak bişeyler lazım' dedi annecim. Sonra ben ağladım, ağladım.

Babam, tüm mobilyacıları dolaşıp uyduruk kitaplıklara 400 DPB  (tedavülde bu aylarda Dondurma Para Birimi DPB var) istediklerini duyunca 'Hay bin kunduz, ben bunu 150 DPB'ye yaparım dedi. Ben ağladım, ağladım.

Sonra ta tata taaaa! Açılış pozumuz yanda. Kim yapmış?
Ben! Ece, Dünyalar Güzeli Tinker Bell!
Arda mı yapmış, ben sadece poz mu vermişim? Ağlarım, Annneeeee!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.