Pazartesi, Haziran 11, 2012

Bencil Dev!

, Bencil Dev- Gidin bahçemden, gidin diyorum size! Terkedin bahçemi, yanlız bırakın beni!
Koro - Bencil dev, sen göreceksin gününü, kışı getirdik sana, al!
- Üşüyorum, aman Yarabbim, her yanım buz oldu. Kalbim taş kesildi. Sevgisiz nasıl yaşarım ben? Nayır!
- Abi, bişey oldu Arda'ya. Ayarları bozuldu galiba.
- Nayır gelmeyin üstüme, gelmeyin. Ben Deli Gadir, Gaçılın ulennnn!
- Anammm,
- Annneeecim, annecim,
- Ciyk, ciyk.... (koşturmaca, kaçışmaca)
bir süre sonra...
- Arda, oğlum, iyimisin?
- Örtmenim, N'oldu bana? Niye yerdeyim?
- Biraz fazla kaptırdın kendini rolüne Arda'cım... şey,
- Örtmenim, arkadaşlarım nerde, veliler nerde? Naptımmm ben Yarabbimmm!
- Ay yine bişeyler oluyo çocuğa, ayol su getirin!
............
- Bi daha çocukları yılsonu piyesine sokmayacağım diye yemin vermiştim Şehnaz'cım. Bak yine aynısı oldu. Yine koptu gitti oğlan.
- Offff of. Biliyorum, napalım? Gel oğlum, eve gidelim.
- Görmüyorummmm, aghaaa!
- Sus şimdi çarpacam milletin yanında, tüm imaj darmadağın olacak!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.