Pazartesi, Nisan 16, 2012

Nisan geldi erikler açtı

-Babaaa!
- Efendim kızım?
- Bizi ihmal ediyorsun di mi? 1 aydan fazla hiçbişey yazmıyoruz buraya. Niye?
- Haklısın kızım. Nisan gelmiş. Her Nisan yaptığımız gibi 'Etkinlik Takvimi' yapmamız gerekiyordu.
-Olur. 14 Nisan Ece'nin doğumgünü.
- Bravo aklına ilk gelen kendi doğumgünün.
- Evet. Bir de Bıdbıd'ın.
- O kim?
- Torunun. Oyuncak bebeğimin ismi. Kızım o benim.
- Başka?
- Serhat Dayı'm, Bilgen Ablam ve Senin de doğumgünün.
- Ne aldın bana?
- Muccchhk!
- Bayıldım. Ama her bahar başlangıçlar gibi bitişleri de getirdi yine.
- Ne oldu?
- Çok sevdiğin annenin Harun Amca'sı vardı ya, melek oldu artık.
- Dua okuyim mi?
- Tabi ki Ececim.
- Baba, ben artık 4 oldum. Bundan sonra ablan olcam diil mi?
(offf 38 olmuşum, demek. Nisanları sevmiyorumm.)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.