Cuma, Şubat 03, 2012

Kar'a kış!

İstanbul'a kar yağdı, memlekete kış geldi.

Pazartesi bahçeye çıktık. 5-6 dakika karda oynadık. Ece o akşam öksürmeye başladı. Cuma oldu hala devam. Zannedersin kara yatırdık kızı.
Salı - Çarşamba yollar kapandı. İşe gidemeyince evde tıkıldık.
Balkondan Oğulcan'a kartopu attık. Arda hızını alamadı bahçeye indik. 5 dakika Oğulcan'a kar attık. Akşam, Arda da hasta!
Çocukluğum geldi aklıma. Saatlerce kızak tepesinde kayardık. El- ayak parmaklarımız buz tutardı. Morarmış halde eve gelir sıcacık sobanın yanında çözülürdük. Kızarmış ekmek-tereyağı yedik mi ne hastalık ne öksürük.
Ya yeni nesil dayanıksız, ya hastalıklar inatçı ya da kar daha soğuk. Bilemedim...

5 yorum:

  1. cevap veriyorum ,yeni nesil tırt :)
    bizimkisi camdan baksa öksürmeye başlıyor

    YanıtlaSil
  2. Bir de o kadar vitamin, bal, pekmez vs. Allah ne verdiyse yedirip içiriyoruz. Sağolsun Erkan Topuz hoca ve diğer hocalarımız. Onların sayesinde zerdaçal, tarçın, ıhlamur, brokoli, kırmızı bilumum sebze, meyve hepsi var sağlık yok. İstanbul'un kendisi herhalde hasta ediyor. Anadolu'da çocuklar hala sağlıklı, herşeye rağmen..

    YanıtlaSil
  3. Yediklerimiz,soluduğumuz hava hep neden bunlara :( Benim kızımın biri de aynı ne yedirirsem yedireyim bağışıklık sistemini kuvvetlendiremedim diğerinin de maşallahı var anlamadım ben bu işi:((

    YanıtlaSil
  4. Karlı havayı beklemeden vitamine dayanmak lazım.

    YanıtlaSil
  5. Çok Güzel Daha Çok Yağsa Keşkeeeee :)))

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.