Perşembe, Aralık 22, 2011

Yılbaşı

- Baba, niye bu sefer yılbaşı böyle oldu?
- Semih Dayın yılbaşı ağacı getirmiş. Onu koyduk salona, üstünü de süsledik.
- Tamam çok güzel oldu, ama neden buruk bir hava var?
- Selin kardeşinin daha iyi olmasını bekliyoruz, Ardacım.
- Anladım. Peki Noel Baba bu sene bize ne getirecek?
- Ne istiyorsun?
- Oyuncak araba...
- Ben de Barbie bebek babacımm.
- Keşke tüm mutluluklar Noel Baba'nın çuvalından çıksa, 2 oyuncak, 1 balon tüm yılı neşeli geçirmemize yetse... Keşke..
 - Öhhhöööö, harkk! Bişey mi dedin, baba?
- Oğlum yine mi? Bu kış ne güzel öksürüksüz geçiyordu. Off yaa.. (Bknz. geçen kış.)


3 yorum:

  1. Güzel olmuş ağacınız Selin'e acil şifalar dilerim.
    Ah öksürük biz iki yıldır cebelleşiyoruz kendisi ile daha önce blogumda yazmıştım Kestane Balı kullanıyorum yaklaşık 2 aydır çok şükür bizim öksürüğümüz düzeldi tavsiye ettiğim çok kişide iyi geldiğini söyledi.

    Bir çay bardağı ılık suya çeyrek limonun suyu bir çorba kaşığı kestane balı (marketlerde satılanlardan ziyade has olanını bulabilirseniz daha iyi) karıştırıp veriyorsunuz.Ben geceleri veriyorum iyi geliyor inşallah sizin de işinize yarar..

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim tavsiyeniz için. Limonlu bal, zencefilli bal, buhar makinası, buhur (günlük)vs. işlemleri yapıyoruz. Fakat, anaokulu ve çevreden sürekli mikrop kaptıkları için bi süre sonra hastalık tekrarlıyor. Kışı biz pek sevmiyoruz anlayacağınız...

    YanıtlaSil
  3. öncelikle samimiyetinize ve içtenliğinize bayıldım gerçekten tebrik ederim ayrıca izleyicileriniz arasına katıldım takipdeyim ve acemi bir blog yazarı olarak destek bekliyorum

    http://www.domainsiz.net

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.