Pazartesi, Ekim 03, 2011

Hacı Cavcav ve Aylık etkinlik takvimi

Efendim, Karagöz ve Hacivat Amcalar okulumuzu ziyaret ettiler. Babam gibi hergün traş olmadıkları için sakalları biraz uzamış. Bazı konuşmalarını anlayamadık. Osmanlıcaymış. Osman amca bizimle böyle konuşmuyor ama dedik. Anlaşamadık velhasıl kelam. (Karagöz'den öğrendim velhasıl kelam, hoşuma gitti.)

Bu ay Ece artık ağlamıyor okula giderken. Velhasıl kelam uslu bir kız oldu. (hımm, güzel!)

Kardeşimden bahsederken 2 kardeş daha gelecek bana. Kıdemli ağbi oluyorum velhasıl kelam. 2 kardeşiminde henüz ismi yok. Araştıyoruz. İnternet'te çok komik isim yorumları var. Birisi 'İsmim Ece, ismimden çok memnunum, keşke herkes kızına Ece ismi verse' demiş. Kendisini tebrik ediyorum, Ece Hanım, o zaman ben kardeşime kötü söz söylerken siz alınmaz mısınız, velhasıl kelam?!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.