Pazartesi, Ekim 17, 2011

1 yaş daha yaşlandık

Bu doğumgünüm ömrüm boyunca yaşadığım doğum günlerinin içinden en hasılatı bol olanıydı diyebilirim. Aşağıya envanter çıkardım. Ececim bak buraya yazıyorum haftaya 1 eksik çıkarsa bozuşuruz ona göre: 2 adet büyük boy Gormiti Lordu, 1 adet Türkçe konuşan Spiderman (Mart'tan beri istiyordum, nihayet insafa geldiler. Türkçe'si biraz Çin aksanlı ama olsun, ağa filan fırlatıyor.) Boya kalemleri, tekstil ürünleri, ropdöşambır (bu kelimeyi söyleyebileceğime ben bile inanmıyorum), 1 adet üstten misket koyup çeşitli yollardan geçerek aşağıda düşen mekanizma kurmaca oyuncağı, 62 adet balon (hepsini Sinem ve Serhat şişirmiş, avurtları kas yapmış, canlarımm.)
Ece'ye de nedense bir sürü oyuncak geldi. Barbiler, kalemler, pusetler, haute couture kıyafetler, birsürü bişey.
Hatta, bu sene de Şenay Yengem ile aynı güne denk geldi doğumgünüm. O yüzden 2 pasta var. Hepsini fotoda görüldüğü üzere ben üfledim. Ece yine ağladı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.