Salı, Ağustos 09, 2011

Vurucu Tim

Ben, Ben Ten. Benden on tane anlamına gelmiyor. İsim olarak Ben Ten. Eski zamanlardaki Ten Ten ile akrabalık ilişkisi var mı bilemiyorum.
Yanımdaki yardımcım Gweyn. Ben Ten'in kardeşi. Biz kötüler ile bundan böyle bu şekilde mücadele edeceğiz.
Yumruğu görüyorsunuz, 10 karınca gücündeymiş! (Babam öyle dediyse öyledir.)
Ya, bu gözlükleri aldık alalı heryer bir başka gözüküyor gözüme. Bi karanlık kaplıyor içimi. Puslu havada gidiyormuşum gibi geliyor. Bilemedim. Kafamı sağa sola çarpmamak için azami dikkat ediyorum. Cool zannediyorlar.

3 yorum:

  1. tuğ tuğ tuğ maşallah :D bu size 2. denk gelişim çok matrak ve eğlenceli bir blog..sizi okumak çok zevkli :)

    YanıtlaSil
  2. pembe maske yorumları - bunu yazanlar gerçekten de resimdeki yakışıklı mı :)

    YanıtlaSil
  3. Ben 6 yaşıma girecem. Şimdilik babam (yakışıklılık genim ondan gelme) benim yerime bunları yazıyor.

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.