Salı, Temmuz 12, 2011

Temmuz camdan baktırır..

Yaz en sonunda İstanbul'a geldi. Halen rüzgar Poyraz'dan esiyor ama olsun, 2 hafta sonra Ramazan.
Ece artık simitsiz yüzüyor, babamın omuzlarına çıkıp takla atarak suya düşüyor. Akrobatik hareketler ile kenardan suya dalışlar yapıyor. Ben fotoda görüldüğü gibi tedbiri elden bırakmıyorum. Mazallah! Önce kollukların havasını kontrol ediyorum. Sonra yeterli hava basıncı varsa takıyorum. Simide annem oturtuyor. Mazaallah! Kazayla ayağım kayıp düşebilirim. Simidin tam ortasına gelecek şekilde yerleştikten sonra annemin en fazla 1,5 metre uzağına açılıyorum. Ne olur ne olmaz, bir anlık gaflet, tövbe. Havuzun ortasına gitmiyorum, fazla hızlı da. Önüme biri çıkabilir... Bu havuz olayı çok keyifli bişey canım ama çocuklara dikkat etmek lazım.

5 yorum:

  1. cocuklar cok tatlı allah nazardan saklasın :) hele ece :) o benim favorim

    YanıtlaSil
  2. çocuklarınız gerçekten çok tatlı maşallah bir de nazar boncuğuyla fotoğraflarını çekin de nazar deymesin :)

    YanıtlaSil
  3. çocukalrınız gerçekten çok tatlı nazar degmesin..

    YanıtlaSil
  4. ben bi senedir takip ediyorum bu çocukları bayılıyorumm bayılıyorumm bunlaraa :) maşallahh :) ama sizinde yazılarınız çok hoşuma gidiyo ne kadar tatlı bi anne oldugunuz ortada ;)

    YanıtlaSil
  5. Teşekkür ederiz ailecek, takip eden arkadaşlara, dostlara, büyüklere...
    Annemiz gerçekten çok tatlı ama çocuklar ile ilgilenmekten internete yazacak vakit bulamıyor. Baba olarak şimdilik ben bakıyorum bu işlere. Arda okumayı söktüğü gün ona devredecem kendi blogunu.

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.