Perşembe, Mayıs 12, 2011

Mayıs Ayı etkinlik takvimi

1 Mayısı bu sene kazasız belasız kutladık. Kafa göz dağılmadı. Kimsenin burnu bile kanamadı.

1 Mayıs'da çok sevdiğim ana okulumu bırakmak zorunda kaldım. Bağ bahçe beni bekler. Kapalı ortamlara gelemem dedim. Zaten bütün yıl boyunca okula giderken gözüme 'toz kaçtığı için!' ağlamaklı oluyordum. Artık sabahları neşe doluyum.

Fotodaki amca okula geldi. Gösteri yaptı. Ben tam arkasında burnumu tutuyorum. Bir kaza olmuş olabilir.

Ortopediste gittik. Ayağım düz basıyormuş. Ameliyat dedi. Annemle babamın biraz benzi attı. Başka doktora gittik. Ayağımın altına koyulacak mavi tabanlar verdi. Şık ama henüz denemedim.
Dermatoloğa gittik. Bunu beğendik. Hoş bir bayan. Tırnağımda mantar olabilirmiş. Kültür aldı. Kültürlü genç bir bayan.
Geçen ay da KBB'ye gitmiştik. Genizim alınmıştı. Bu doktor muhabetinden sıkıldım, bunaldım...
Eskiden ne güzelmiş! Bir doktor evdeki herkesin herbişeyine bakıyormuş, off ya!

Artık içimden geldiği gibi telafüz ediyorum kelimeleri. Yaşasın püskevit deyen zihneyet! Yaşasın 1 Mayıs. Uydu mu? Yok, karşı köşeye getti. Oluversin artık, ammaan.

2 yorum:

  1. verrdiğin bilgilerden dolayı teşekkür ederim..

    YanıtlaSil
  2. Valla söylediğin sözler, dermatolog falan, maşallah, sen ana sınıfını daha yeni bıraktın, değil mi?

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.