Çarşamba, Mart 30, 2011

Geniz gider deniz kalır

Bu işe fena bozuluyorum babacım. 2 sene önce hastaneye gelmiştik. Bir ara bayılmışım. Sonra uyandığımda baktım pipimin yarısı yok. Sünnetmiş. "Hadi neyse" dedim.

Şimdi yine hastaneye geldik. Bir ilaç içirdiler. 'Ali Baba'nın çiftliği'ni Hicaz makamında okuduğumu hatırlıyorum. 70'lik rakı içmiş gibi çakırkeyif olmuşum. Yine bayıldım. Kalktığımda geniz etimi almışlar, bademcilerimi küçültmüşler.
Nedir bu? Benden çok mu sıkıldınız? Ufak ufak küçültüyorsunuz beni. Ordan burdan parça parça...
Tamam, bundan sonra yaramazlık yapmam, Ece'nin boğazını sıkmam. Ama siz de beni bi daha buralara getirmeyin.

Bu arada 9 bin TL fatura nedir? Bir yerlerde benden çıkan parçalar ile başka bir çocuk mu yapıyorlar? Yuh dedim. Ayıp kelime ama tutamadım içimde.

1 yorum:

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.