Salı, Şubat 01, 2011

Acaba ne yapsam?

07.00 Ece gözünü açar.
07.01 Anneeeee!
07.20 Annneeee!
07.45 Annneeee! çişim geldiii...
08.00 Alarm çalar, baba kalkar.
08.01 Arda kalkar, çişini yapar. "Baba, bugün okul var mı?" der. "Evet, oğlum, var" der baba. Arda ağlamaya başlar."Ben bugün okula gitmek istemiyorum, ama!"
08.10 Annneeee!
08.10.10" Anne kalkar, Arda'yı giydirir, Ece'yi tuvalete götürür, Arda'nın çantasını hazırlar, yüzünü yıkar, kapıdan uğurlar, camdan bakar. Yatağa tekrar yatar.
08.12 Anneeee!
08.13 Efendim kızım?
08.14 Çişim bitti.

2 yorum:

  1. yalnız ve biraz da buruk bir geceyi tamamlarken,tesadüfen tanık oldum sizlere..ve bayıldım:)her sayfaya geçişimde içimden,Allahım sen bağışla,Allahım ne mutluluk,maşallah dedim..tebrikler..ayrıca anne hanıma hayran kaldım..melek adeta..sevginiz daim olsun..koklayın cocukları sizi hiç tanımayan bu kardeşiniz için..

    YanıtlaSil
  2. Ece- Babaaaa, beni koklama, tamam mı? Tamam mı dedim.
    Arda- Öhhhö! İlkay abla, ben okula gitmek istemiyorum, bir de artık öksürmek istemiyorum.

    İlkay kardeş, bütün gün bunlar ile uğraşmaktan tam manasıyla hayatın keyfini çıkaramıyoruz zannediyorduk. Yorumun tekrar bana gerçek keyfin bu olduğunu hatırlattı. Asıl sana teşekkürler...

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.