Perşembe, Ocak 13, 2011

Mutlu Yıllar Anneciğim!

Canım annemiz,
Bu mektubu yazdığımız gün sen 32 yaşını bitirmiş olacaksın. Bizler ise henüz doğumgünlerinin pasta, gazoz ve oyuncaktan ibaret olduğunu sandığımız yaşlardayız. Hatta Ece daha bile küçük. Ben Ece'nin abisiyim.
- Hayır Arda, ben senin ablanım.
- Ece mektubu bozma lütfen! Nerde kalmıştık. Evet..
Canım annemiz, sana hediye almayı isterdik ama bayram paralarını bulamıyoruz. (Bu konuyu başka bir gün konuşalım. Neyse.) Sana o yüzden hediye alamadık. Yandaki resmi çizip sana vermeyi planlıyorduk. Resimde solda gözlüklü olan babam, ortadaki de babam. Ece de babamı çizmiş. En sağdaki de herhalde o. Bilemedim.
Biz güzel resim yapasıya kadar babamı çizeceğiz. Güzel resim yapınca da hep seni. Seni çok seven yavruların.
- Ben demir kızım. Yavru değilim. Gümmm. Pat.
- Eceeee. Dur lütfen.
- Annneee, Arda bana vurdu.

2 yorum:

  1. :)) herkes babasını çizmiş ama hediye anneye süper:D

    YanıtlaSil
  2. maşşallah çok tatlılar bende sizden esinlenip kendi amatör blog oluşturdum umarım sizinkisi kadar başarılı olurum .mutlu yıllar ...

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.