Çarşamba, Ocak 26, 2011

Boza!!!

Eskiden kışın sokaktan bozacı geçerdi, akşamları ailecek içerdik. Yanına da soba üstü kestane.
Sonra marketlerde şık ambalajlarda kilosu 6 liradan filan satılmaya başladı. O vakit uyanamamıştım. Neydi bu gizemin altındaki sır?
Alî hükümetimetimiz, son alkol açılımıyla olayı aydınlatıverdi. Boza da da alkol varmış meğer! Yadigar boza o şık ambalajlarda alkollü içki muamelesi görecekmiş.
Birden sokağa düşmüş eski bir tanıdıkla karşılaşmış gibi geldi. Selam bile vermeye utanıp kafamızı çevirdiğimiz biri gibi.
O ruh haliyle çocuklara nar ayıkladım. Sonra suyunu sıktım. Tekrar gazetemi aldım elime. 2 sayfa sonra sağlık köşesinde ' Nar, Üzüm vs. sularında da alkol bulunmaktadır...' Gazeteyi atıp mutfağa koştum. Çocuklar bu haldeydi. Aman aman!
- Babajım, nar kaldı mı? Bi öpeyim.
- Git dedim, git. Nankörlerr!. Yazıklar olsun o sokak satıcısına, şıracıya, Vefasızlara...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.