Cuma, Haziran 08, 2007

Fıkra


Efendim çok komik bi fıkra duydum,

Hasta Fenerli, ölüm döşeğine düşer. Her zaman maçlara birlikte gittiği fanatik arkadaşları ziyaretine gelirler son defa görelim diyerek... - Allahın takdiri... Elden birşey gelmez ama son bir istediğin varsa bari onu yerine getirelim.. - O zaman beni galatasaraya üye yapın !.. Herkes birbirine bakar : - Yav sen doğuştan Fenerli değil misin ?.. Ne yapıyorsun sen?!.. Hasta Fenerbahçelinin birden yüzü güler : - Ülen !.. Bir Fenerli öleceğine, bir galatasaraylı ölsün be !..

8 yorum:

  1. Şu güzelim çocuğumuzu alet etmeyin bu tip .....

    YanıtlaSil
  2. gönderen sen değilsin yavrum/ gönderenleri büyüyünce anlayacan yavrum

    YanıtlaSil
  3. yazık.. yazık..yazık.. yazık..yazık.. yazık..yazık.. yazık..yazık.. yazık..yazık.. yazık..yazık.. yazık..yazık.. yazık..yazık.. yazık..yazık.. yazık..yazık.. yazık..yazık.. yazık..yazık.. yazık..yazık.. yazık..yazık.. yazık..yazık.. yazık..yazık.. yazık..yazık.. yazık..yazık.. yazık..yazık.. yazık..yazık.. yazık..yazık.. yazık..yazık.. yazık..yazık.. yazık..

    YanıtlaSil
  4. ayıp...ayıp...ayıp...daha subyan ..cocuk ..gunahsız..ayıp...ayıp...ayıp...daha subyan ..cocuk ..gunahsız..ayıp...ayıp...ayıp...daha subyan ..cocuk ..gunahsız..ayıp...ayıp...ayıp...daha subyan ..cocuk ..gunahsız..

    YanıtlaSil
  5. ufacık cocugu kirli emmelerinize alet ediyorsunuz. ayıp.. ayıp

    YanıtlaSil
  6. Ben senin babanı da tanırım. Yazık. Yazık . Ayıp. Gunah. alet etmeyin naçizhane sübyanı...

    YanıtlaSil
  7. Fenerli bir amca olarak bu yorumlarını çelişkili buluyorum.

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.