Pazartesi, Kasım 27, 2006

Doktor olacam ama...


Bütün hafta sonu düşündüm durdum büyüyünce ne olsam diye? Doktor olacam galiba ama hangi branşı seçeyim?
a) Bademcik doktoru
b) Beyincik dokturu
c) Serçe parmak dokturu
...karar veremiyorum bi türlü.

1 Anne + 1 Bebek = 2 Çiçek


Önde anne ve uyuyan bebek, arkada 2 çiçek..

Cuma, Kasım 24, 2006

Banyo keyfi



Önce yıkandım ağladım. Sonra kurulandım sustum.

Büyüyünce ne olsam acaba?


Annem ordinaryus profesör doktor olmamı istiyor. Dayım (ki bu fotoğrafı çeken o'dur) sanatçı olmamı istiyor. Babam, başarılı ve mutlu olabileceğim bir işim olsun yeter diyor. Amcam adam olsun diyor. Ben yanda da görüldüğü üzere bu konuda ciddi ciddi düşünyüyorum. Büyüyünce ne olsam acabaaaa?

Ilk arkadaşlarım


Tanıştırayım efendim. Yukardan sallanan sarı ayıcık winy di puh, yanında ayağı gözüken eşek ise Maviş. Yakında samimiyetimiz arttıkça onları yakalayacağım. Şimdilik bakıyorum. İnsan arkadaşlarını dikkatli seçmeli, oyuncak olsalar bile.

Salı, Kasım 21, 2006

Parti ve doktor ziyareti

Geçenlerde Dila ve Deniz ablalar geldi. Parti yaptık, eğlendik. Sonra karnım acıktı ağladım.

Dün Dr. Gülseren teyzeye gittik. Yine üstümü başımı çıkardılar. Kaşlarımı çattım, olmadı. Gözlerimle 'Yapmayın bak pişman olursunuz' dedim, anlatamadım... E, ben de bastım çığlığı..

Yani sonuçta bir erkek olarak doktor bile olsa bayanların önünde soyunmak hoşuma gitmiyor. Ne yapayım? Yaradılışım böyle. Bir de altımı filan değiştirdiler... Sormayın nasıl utandım.

Bu arada tepatit p aşısı oldum. Boyum uzamış, kilo almışım, sarılığım geçmiş filan. Bunlar beni pek ilgilendirmiyor. Çözün şu GAZ SORUNUNU, lütfen. Bakın bütün gece uyamıyorum sonra...

Perşembe, Kasım 16, 2006

Babalar uykuda sever...


Babam akşam eve geliyo, ben uyuyorum.

Babam gece uyuyunca ben uyanıyorum.

O beni akşam, ben onu geceleri seviyorum.

Bu arada tam 1 aylık oldum...





Çarşamba, Kasım 15, 2006

Mevlüt


Dün mevlüdüm okundu.

Bizim evde yaklaşık 60 kişi vardı. Davetlilere börek, kek, çikolata, şerbet, dolma vs. ikramlar verildi. Ben yine süt içtim.

Bu olay ne kadar devam edecek bilemiyorum. Ben de istiyorum baklavaya yumulmayı, dolmalara dalmayı...

Beyaz atlı prens gibiydim. Halam özel kıyafet dikmiş. Haftanın şıkı olur muyum, acaba?

Pazartesi, Kasım 13, 2006

Gel mehtaaaabbım


Gel sevgilim,

gel yine.

Hasret kalldığğım gözlerinin rengineeee...

AMMMMMAAAANN!!!


'offf. Efkarlandım yine

Süt getirin.'

Perşembe, Kasım 09, 2006

Annecim, annecim baksana


Anneciğim,
bana çook güzel bakıyorsun. Şimdiden sana teşekkür ediyorum uykusuz gecelerin ve gündüzlerin için.
Beni bu kadar sevdiğin için...
not: hmmm. parmağınızdaki yüzük de çok yakışmış canım.

Kanepeye Uzanmışım


Olmaz ki böyle de yatılmaz ki....

Salı, Kasım 07, 2006

Sert Erkek!



Yok yok! Artık kafam bozuluyor bu işe.

Yani illa ağlamak mı lazım süt vermeniz için? Anlayın lütfen artık. Ağlamayan bebeğe de süt verin canım. Yetkililere sesleniyorum. Alooooo.

2si arasındaki farkı bulun.




Büyük dayı ve yeğen!

Aradaki farkları bulun.

İlki benden: birinde şapka var...

Cuma, Kasım 03, 2006

Amcadan mektup


Yavrum, bir tanem, canım Ardam. O kadar kolay mı oldu sandın dünyaya gelmen bir tanem?

Heveslendik sana. Özlem duyduk, arzuladık seni. Arzu duyduk özledik seni canım benim.

Çağırdık seni. Davet ettik. Bekledik seni. Susadık sana Ardacım.

Sonra bakıştık bir tanem. Bakakaldık.

Annen, baban, hepimiz, evlat! Hepimiz.

Seyrettik seni bir tanem seyrettik. Seyrettik birbirimizi.

Babanın sevinç gözyaşları… Ya daha doğar doğmaz borçlandığın annenin heyecanın coşkusu… Acı, sancı, sevinç, hayret...

Hoş geldin dünyamıza bir tanem Ardacığım.

Eh be yavrum.

İlk nefeslerin canım Ardam benim, ilk nefeslerin ne kadar zordu.

Nasıl yapıştırdın anneannenin, babanın, benim hepimizin burnunu hastanenin yeni doğan camına.

Genetik ortalamamız en az 90 kilo yavrum ne kadar naz edersin emmemeye.

Eh be yavrum. Hoş geldin dünyamıza.

Nasıl mı bu zorlanarak nefes almaya, beslenmeye başladığın dünyamız?

Anlatırız yavrum.

Niçin ve neden mi bu dünya?

Onu da anlatırız yavrum. Onu da anlatırız.

Yeter ki büyü. Sağlıklı büyü. Akıllı, mutlu, merhametli ol.

Sevgili, bilgili, hoşgörülü, güçlü, kuvvetli ol.

Hayırlı bir evlat, insan ol. Çok dualar var üstünde.

Ol Ardacığım Ol. Gerisini biz anlatırız.

Gökhan Amcan

Perşembe, Kasım 02, 2006

Rüya


Dün gece bir rüya gördüm. Beyaz bir suyun içinde yüzüyordum. Karnım acıkmıştı. Güzel bir bayan geldi. Tek eliyle beni yattığım yerden hoppp diye kaldırdı. Kuş kadar hafifmişim. Sanki göklerde uçuyormuşum...
Sonra ona sarıldım. Karnım doydu.
Birden gök gürledi. Arkama baktım. Heryer yeşil olmuştu. Bir pakete koydular tüm yeşilleri. Sonra ortalık kötü koktu.
Hayırdır inşallah. Nedir tüm bunların manası?Ben bilmiyorum...

Mutlu bir Anneanne


Yandaki gülen bayan benim anneannem. Dünyaya gelmeme en çok sevinen insanlardan biri. Fotoğraftan belli olmuyor mu??