Cuma, Ekim 27, 2006

Arda Aykaş

Ben Arda Aykaş.

Şehnaz anne ve Gürkan babanın ilk çocuğuyum.

11 günlükken ilk günlüğüme başladım.

Şimdilik benim adıma babam yazıyo ilerde ben yazacam. Aslında henüz babamı bile tanımıyorum. Bakınca kim olduğunu tam çıkaramıyorum. Hayatım bugünlerde süt emme - ağlama- altıma yapma - gaz çıkarma ve bol uymakla geçiyor.

Bugün ilk doktor randevumuz var. Heyacanlı değilim. İnşallah kilo almışımdır ve boyum uzamıştır.











Yandaki 4D boyutlu fotoğrafta henüz 7 aylık doğmamış bir bebeğim.






Bu fotoğrafta 1 günlüğüm. Ciğerlerimdeki su dışarı tam çıkamadığı için 2 gün kuvözde kaldım.



Annem ve babam epey üzülmüş...











Bayramın 3. günü. Babamın bayramının 5. günü.















Bu gülücük hepinize. Bayramda elinizi öpemedim. Kusura bakmayın. Byyyyy

2 yorum:

  1. Allah yüzünden gülücükleri eksik etmesin
    Taskin Amcan

    YanıtlaSil
  2. Arda, aramıza hos geldin.
    Yüzünden gülücükler hic eksilmesin.

    Sevket Amcan

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.